Müügitingimused
- Üldtingimused
Kuldan veebipood müüb Kuldan Trading OÜ-le kuuluvates kauplustes Kuldan müüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).
Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.kuldan.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi veebipood) omaniku Kuldan Trading OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses veebipoest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
Müüja andmed: Kuldan Trading OÜ, registriaadressiga Narva mnt 13a Tallinn 10151. Reg. kood 10143491.
- Hinnad
2.1. Kõik veebipoes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.
- Tooted
Veebipoes kuvatavad Tooted on reeglina laos olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega veebipoe programmides
Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode laost puudub , ei ole veebipoel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub veebipoe töötaja Kliendiga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 10 päeva jooksul.
Veebipoes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.
- Ostu sooritamine
Klient valib veebipoes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis klikkida nupul „Edasi maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele. Pärast nõutud andmete sisestamist tasub Klient Toote eest internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab tellimuse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
Pärast Toote eest tasumist saadab veebipood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
- Maksevõimalused
Kuldan veebipood võimaldab järgnevaid makseviise:
Pangalingi kaudu – tellimuse eest tasumiseks on võimalik kasutada pangalinki. Klikates pangalingile, suunab see valitud internetipanka. Sisestades kasutajatunnuse ja paroolid siseneb Ostja oma internetipanka, kus on nähtav juba täidetud maksekorraldus. Maksekorralduses on kirjas summa, mis kuulub tasumisele www.kuldan.ee veebileheküljelt ostetud toodete eest. Makse sooritatakse Maksekeskus AS vahendusel.
Krediitkaardiga – Makse sooritatakse Maksekeskus AS vahendusel, väljaspool Kuldan e-poe keskkonda. Kuldan e-poel ei ole ühelgi ajahetkel juurdepääsu ostja pangakonto andmetele.
Järelmaksuga – järelmaksu pakub AS ESTO. Tutvu tingimustega müügikohas ja küsi nõu meie asjatundjalt. Kuldan järelmaksu saavad taotleda kõik 18-70-aastased Eesti Vabariigi kodanikud. Iga finantsotsusega kaasnevad riskid ja kohustused, mistõttu palume laenutoodete tarbimise vajadus hoolikalt läbi mõelda. Näiteks 1500-eurose laenusumma puhul 12 kuuks fikseeritud intressiga 14.90% aastas ja lepingutasuga 14.90 eurot on krediidi kulukuse määr 34.74%, kuumakse suurus 146.37 eurot ning tarbija poolt tagasimakstav kogusumma 1756.68 eurot. Täiendavate küsimuste korral võtke ühendust Kuldan Trading OÜ klienditoega telefonil +372 6 143 143.
Veebipoe Kuldan isikuandmete vastutav töötleja on Kuldan Trading OÜ (registrikood 10143491) asukohaga Narva mnt 13a, 10151 Tallinn, tel 6 143 143 ja e-kiri info@kuldan.ee
Kuldan Trading OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le
- Kauba kohaletoimetamine
Ladu asub Tallinnas. Toode edastatakse kullerile pärast tellimuse kinnitamise saamisest kas samal päeval või siis järgmisel tööpäeval kuni 12:00. Tarneaeg sõltub kohaletoimetamise viisist ja kohast.
Eestis kohaletoimetamine võtab 2 kuni 4 tööpäeva. Rahvusvaheline kohaletoimetamine võtab 3 kuni 7 tööpäeva. Meie partnerid: FedEx, Omniva.
Kasutame ainult Express uksest ukseni kohaletoimetamise kulleriga.
Eesti Express kuller 10 €
Leedu, Läti ja Soome Express kuller 19,90 €
Rahvusvaheline kohaletoimetamine Express kuller 38,90 €
- Veebipoes registreerumine ja Kuldani püsikliendiprogramm
Kõigile veebipoes registreerunud püsiklientidele rakendub veebipoes täishinnaga Toodete osas automaatne vastav soodustus %, mis kajastub ostu sooritamisel siis kui Toode lisatakse ostukorvi. Antud soodustus ei kehti allahinnatud Toodete puhul.
- Taganemisõigus
Teil on õigus tellitud toode 14 päeva jooksul ümber vahetada või tagastada. 14 päeva tähtaeg algab alates toote kättesaamisest.
Taganemiseks on vajalik Kliendil saata taganemise avaldus e-posti aadressile info@kuldan.ee. Avalduse näidise leiad “Kauba tagastamine” all.
Kauba tagastamisel kehtib põhimõte, et tagastamine toimub samal viisil, mil kaup ostjale toimetati.
Kasutades veebipoe poolt pakutavaid tagastamisviise, on Toodete tagastamine Kliendile tasuta. Kasutades muid tagastamisviise ei ole Müüja kohustatud tagastamisega soetud transpordi kulusid Kliendile hüvitama.
Müüja kannab tagastatud Toote/Toodete, muu hulgas Kliendi kantud kättetoimetamise kulud, tagasi Kliendi arveldusarvele 14 päeva jooksul alates taganemise avalduse laekumisest. Klient on kohustatud tagastatud kauba toimetama Müüjani 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saatmisest. Kui Tooted ei ole nimetatud tähtaja jooksul Müüjani jõudnud, pikeneb tagasimakse tähtaeg päevani, kui Tooted on Müüjani jõudnud. Tagastatav Toode ei tohi olla kasutatud, rikutud, samuti määrdunud või muude kasutamisjälgedega. Toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – juhend, sertifikaat, jne).
- Pretensioonide esitamise kord
Veebipoest müüdud Toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg-s 2 sätestatud 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.
Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kuldan.ee või helistades telefonil: 6 143 143
Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Müüja vastab tarbija esitatud kaebustele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Võlaõigusseaduse §-st 222 lg-s 1 sätestatust tulenevalt on Kliendil õigus Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral nõuda Toote parandamist või asendamist. Toote lepingutingimustele mittevastavuse korral kannab Toote parandamisega või Toote asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud, Müüja.
Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).
- Vastutus
Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
Müüja vastutab Toote müügihinna ulatuses.
Klient kohustub kasutama veebipoe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.
- Kasutamistingimused ja nende muutmine
Veebipoes registreerudes või ostu sooritades nõustub Klient veebipoe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.
Müüja ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.
Müüja võib muuta veebipoe kasutustingimusi ja toodete hindasid ilma ette teatamata. Teade muutuste kohta avaldatakse veebipoe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kliendile näha olevaid hindasid ja muid tingimusi.
Müüja jätab endale õiguse loobuda tellimuse täitmisest juhul, kui tehnilise vea tõttu oli veebipoes kuvatud Toote hind ekslik.
- Muud tingimused
Kliendi ja Müüja vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
- Klienditugi
Klienditoe telefon on +372 6 143 143 (vastab tööpäeviti kell 09:00-17:00) ja e-posti aadress: info@kuldan.ee