Ostuabi

 

1. Hinnad

Kõik veebipoes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

2. Tooted

Veebipoes kuvatavad Tooted on reeglina laos olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega veebipoe programmides.
Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode laost puudub , ei ole veebipoel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub veebipoe töötaja Kliendiga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 10 päeva jooksul.
Veebipoes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

3. Ostu sooritamine

Klient valib veebipoes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis klikkida nupul „Edasi maksma“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele. Pärast nõutud andmete sisestamist tasub Klient Toote eest internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab tellimuse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
Pärast Toote eest tasumist saadab veebipood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4. Veebipoes registreerumine ja Kuldani püsikliendiprogramm

Kõigile veebipoes registreerunud püsiklientidele rakendub veebipoes täishinnaga Toodete osas automaatne vastav soodustus %, mis kajastub ostu sooritamisel siis kui Toode lisatakse ostukorvi. Antud soodustus ei kehti allahinnatud Toodete puhul.